Müügitingimused

I Müügitingimused

1. Mõisted

1.1.Sulearvutiaku.ee veebipood –  internetiaadressil sulearvutiaku.ee opereeriv veebipood, mille omanik on Informaatik IKT OÜ, reg nr. 14761168,  juriidilise aadressiga Ristiku tn 28 Kuressaare, Saaremaa vald, Saaremaa, 93811, Eesti (edaspidi ka Müüja, Kaupleja, Veebipood)

1.2. Klient, ostja, tarbija – Veebipoes ostu sooritanud füüsiline- või juridiiline isik.

1.3. Müüja, kaupleja – Veebipoes tooteid müüv ettevõtja, mis vastutab toote kohaletoimetamise ja kvaliteedi eest.

2. Müügitingimused ja kehtivus

2.1. Müügitingimused kehtivad Veebipoe Kliendi ja Müüja vahel toodete ostmisel tekkivate õigussuhete kohta.

2.2. Korrektse toote tellimise eest on vastutav Klient, kes peab veenduma, et tellitud toode on temale sobiv ning tal on õigus selleks kasutada kõiki võimalikke viise, sealhulgas võtta ühendust Müüjaga, kes võib anda soovitusi kauba sobivuse kohta. Kliendi poolt valesti tellitud kauba tagastuse korral peab Klient Müüjale hüvitama toote väärtuse vähenemise.

2.3. Müügitingimused on koostatud heas usus ja ei ole vastuolus Eesti Vabariigi kehtivate seadustega.

2.4. Veebipood jätab endale õiguse käesolevaid müügitingimusi muuta, teavitamata muudatustest kolmandaid osapooli. Muudetud müügitingimused jõustuvad nende avalikustamise hetkest.

2.5. Müüjal on õigus muuta veebipoes müüdavaid tooteid, nende kirjeldusi ja hindasid teavitamata sellest kolmandaid osapooli. Nimetatud muudatused jõustuvad nende avalikustamise hetkest. Kui Klient on edastanud tellimuse enne muudatuste jõustumist, siis Kliendi jaoks kehtivad tellimuse sooritamise hetkel kehtinud tingimused v.a juhul kui seaduses või käesolevates tingimustes on ette nähtud teisiti.

2.6. Käesolevad müügitingimused on aluseks Kliendi ja Müüja vaheliste õigussuhete reguleerimisel. Tellimust tehes, nõustub Klient, et on tutvunud käesolevate müügitingimusega ja nõustub nendega.

2.7. Kõik veebipoe toodete pildid on illustreeriva tähendusega ning pildil olev toode võib erineda pakutavast.

2.8. Müüjal on õigus tellimuse alusel sõlmitud ostu-müügitehingust taganeda, kui vastava kauba varud on ammendunud või ei ole muul põhjusel võimalik tellimust täita. Klienti informeeritakse sellest esimesel võimalusel e-posti teel. Kliendi poolt tasutud maksed tagastatakse sel juhul viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul Kliendi pangaarvele.

2.9. Müüja ei vastuta ostu-müügitehingu osalise vői täieliku mittetäitmise eest, kui selle on pőhjustanud vääramatu jőud.

3. Veebipoe hinnakiri

3.1. Veebipoes müüdavate toodete hinnad on käibemaksuvabad ja on kuvatud eurodes ning ei sisalda kohaletoimetamise tasu.

3.2. Kauba kohaletoimetamise hinnad on tellimuse põhised ja sõltuvad Kliendi poolt valitud tarneviisist.

3.2.1. SmartPOST ja Omniva pakiautomaatide vahendusel toodete kohaletoimetamise tasu on 2.99 EUR, DPD Eesti pakiautomaatides 2.7 EUR.

3.3. Veebipood jätab endale õiguse muuta pakutavaid tarneviise ja korrigeerida nende maksumust.

4. Kauba tellimine ja maksmine

4.1. Tellimus vormistatakse Kliendi poolt koostatud Ostukorvi põhjal

4.2. Ostukorvi lisab Klient Veebipoes müüdavaid tooteid

4.3. Ostukorvis saab Klient kustutada tooteid ja muuta nende koguseid

4.4. Ostukorvis sisalduvad tooted ei kohusta Klienti veel tasuma, kuna sellel ajahetkel ei ole tellimus vormistatud

4.5. Tooted, millised on lisatud Ostukorvi, ei ole broneeritud Ostukorvi koostanud Kliendile s.t tooted on samal ajal müügis kolmandatele isikutele.

4.6. Tellimuse vormistamiseks peab Klient klikkima Ostukorvis olevale nupule “Tellima”. Seejärel määrab Klient arveldusandmed ja tarneandmed. Klient veendub veelkord tellimuse korrektsuses, tutvub ja nõustub lepingutingimustega ning klikib nuppu “Esita tellimus”.

4.7. Hetkest, mil Klient vajutab nuppu “Esita tellimus” broneeritakse Kliendile tellimuses olevad tooted.

5. Tellimuse staatused

5.1. Kui Klient on Veebipoes sooritanud tellimuse, siis tellimus on staatuses “Makse ootel”

5.2. Kui Klient on tasunud  100% tellimuse maksumusest, siis tellitakse soovitud kaubad ning tellimuse staatus muutub kahe (2) päeva jooksul “Töötlemisel” staatusesse.

6. Kauba kohaletoimetamine ja üleandmine

6.1. Müüja pakendab määratud tähtaja jooksul tellitud tooted ja edastab vastavalt  tarneviisile kauba kliendi määratud Smartposti  või Omniva automaati.

6.1.1. Tooted jõuavad Eesti piires Kliendini 3-15 tööpäeva jooksul. Maksimaalne kauba tarneaeg on 25 tööpäeva, peale selle aja täitumist on Kliendil õigus nõuda raha tagastamist.

7. Vastutuse piirang

Müüja ei vastuta ühelgi juhul, välja arvatud kohustuslikult kohaldatava õigusega nõutaval määral, ühegi otsese ega kaudse kahjutasu eest, mis tuleneb tegelikult või väidetavalt Veebipoe toodete või teenuste kasutamisest, sealhulgas ettenägematute, konkreetsete, kaudsete või karistuslike kahjutasude eest. Näiteks seoses saamata jäänud käibe või kasumiga või äritegevuse katkestuse või andmete kadumisega.

8. Garantii ja pretensioonide esitamise õigus

7.1 Mõne toote juures märgitud garantiiaeg on lubadus (kokkulepe tarbijaga) müüdud asi garantiis või reklaamis ettenähtud tingimustel tasuta või tasu eest välja vahetada, parandada või tagada muul viisil asja vastavus garantiis või reklaamis ettenähtud tingimustele, millega antakse ostjale seaduses sätestatust soodsam seisund.

7.2 Kogu müüdavale kaubale kehtib pretensioonide esitamise aeg 24 kuud. Täpsemalt loe Tarbijavaidluste komisjoni kodulehelt.

Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole internetiaadressil https://ec.europa.eu/consumers/odr/.

II OSTUST TAGANEMINE

NB! Punkt kehtib ainult füüsilistest isikutest tarbijatele!

Vastavalt Võlaõigusseadusele võib Tarbija sidevahendi abil sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul. Sulearvutiaku.ee e-poest tellitud kauba puhul algab tähtaeg päevast, mil kaup on Tarbijale üle antud. Tarbijaks loetakse füüsilist isikut, kes on ostnud sulearvutiaku.ee e-poest kaupa või teenust, mis ei seondu tema majandus- või kutsetegevusega.

Ostes sulearvutiaku.ee e-poest, nõustub Tarbija tagastusõiguse kasutamiseks järgmiste tingimustega:

1. Tagastatav toode peab olema komplektne (sisaldama tootepakendit ja kõiki tootepakendis sisaldunud esemeid – kaablid jne). Tagastamisele kuuluva eseme seisukorra halvenemisel vastutab Tarbija asja kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest üksnes juhul, kui ta on eset kasutanud muul viisil, kui on vaja asja olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Et veenduda eseme olemuses, omadustes ja toimimises, peaks Tarbija käsitsema ja kasutama asja üksnes nii, nagu tal lubataks seda tavapäraselt poes teha.

Tarbija peab toote originaalpakendi avama ettevaatlikult ja seda kahjustamata. Kui pakend ei ole avatav, siis ei pea tagastatav toode olema originaalpakendis.

2. Tarbija peab kauplejale hüvitama toote väärtuse vähenemise.

3. Taganemisõiguse kasutamiseks peab Tarbija esitama avalduse sulearvutiaku.ee e-poe aadressil info@sulearvutiaku.ee, mitte hiljem kui 14 päeva jooksul pärast kauba kättesaamist

4. Tarbija kohustub kandma kauba tagastuskulud.

5. Lepingust taganemisel tuleb Tarbijal ostetud asi viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul pärast lepingust taganemisest teatamist, tagastada. 

6. Kaupleja kohustub, mitte hiljem kui 30 päeva jooksul peale lepingust taganemise teate saamist, tagastama Tarbijale tagastatud kauba eest tasutud summa, eeldusel, et Tarbija on sama tähtaja jooksul ehk 14 päeva jooksul kauba tagastanud.


7. 14-päevane tagastusõigus ei kehti järgneva kauba puhul:
– kaubad, mis on tellitud ja valmistatud ostja isiklikke vajadusi või eritingimusi silmas pidades
– audio- ja videosalvestised ning arvutitarkvara, mille ümbrise on Tarbija avanud


Kui mistahes sulearvutiaku.ee e-poe sätestatud tingimus raskendab Tarbijal lepingust taganemise õigust võrreldes Võlaõigusseadusega, on see tingimus tühine.